Sitemap
Sitemap
- Home
- Voor wie?
- Wie is wie
- Partners
- Partners informatie
- Joke Verwerft - Groei-Zin
- Sabine Sypré - Hoogbloeier
- Severine Poppe - PopCo
- Joke Devolder - NeuzeNeuze
- Veerle Ceyssens - Indigo
- Veerle Cool - MOre coaching
- Valentine Van der Hauwaert - PeppermintCoaching
- Isabelle François - Bright Star Coaching
- An Meerschout - TalentRijk
- Liesbet Smedts - De Vlinder
- Tamara Straetemans – Altamente
- Sophie Vanbiervliet - Talentenroos
- Ilse Verhoeven - Hoogbegaan
- Evy Van Dongen - Music for Kids Leuven
- Ilse Van Ginneken - De kracht in jezelf
- Bjorn Zwakhoven - Kindercentrum De Groeitrap
- Agenda
- Professionelen
- Praktisch aan de slag: coachingstechnieken voor hoogbegaafde volwassenen -Mechelen - 17.06.2026
- Aandachtspunten bij coachen van begaafde volwassenen - Mechelen - 03.06.2026
- Modellen bij coaching van volwassen begaafde personen - Mechelen - 03.06.2026
- Het ABC van motivatie bij cognitief begaafde personen - Mechelen - 27.05.2026
- Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Mechelen - 27.05.2026
- Wijs op Weg: onderpresteren omkeren bij begaafde jongeren - Mechelen - 19.05.2026
- De rol van intelligentietesten bij diagnosticeren van begaafdheid- Mechelen - 12.05.2026
- Van Terman tot vandaag: de geschiedenis van begaafdheidsonderzoek - Mechelen - 12.05.2026
- Executieve functies bij CSF-leerlingen: herkennen, begrijpen en versterken - Mechelen - 05.05.2026
- Onderpresteren van begaafde jongeren omkeren - Mechelen - 30.04.2026
- Onderpresteren: inzicht en interventies voor zorg- en onderwijsprofessionals - Mechelen - 30.04.2026
- (Geen) kenmerk van begaafdheid? - Mechelen - 22.04.2026
- Signaleren van begaafdheid: leerkenmerken herkennen - Mechelen - 22.04.2026
- Signaleringsprotocollen om cognitieve begaafdheid te signaleren - Mechelen - 01.04.2026
- Aan de slag met 'De Kracht in Jezelf' bij onderpresterende begaafde kinderen - Mechelen - 01.04.2026
- Begaafdheidsmodellen uitgediept: meer dan intelligentie - Mechelen - 26.03.2026
- Begaafdheidsmodellen: van theorie naar praktische toepassing - Mechelen - 26.03.2026
- Traject Begaafdheidscoach - Mechelen - 26.03.2026
- Traject Begaafdheidscoach - Leuven - 08.01.2026
- Studiedag 'Expertisecentrum Talent' en 'Emotionele intelligentie' - Gent - 24.05.2025
- Dubbel bijzondere leerlingen: signalering en begeleiding - Leuven - 12.03.2026
- Uitzonderlijk begaafd, en nu? - Leuven - 12.03.2026
- Het ABC van motivatie bij cognitief begaafde personen - Leuven - 04.03.2026
- Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Leuven - 04.03.2026
- Compacten en verrijken: praktisch aan de slag in je klas - Leuven - 24.02.2026
- Versneld automatiseren en leren schrijven in de eerste graad - Leuven - 24.02.2026
- De rol van intelligentietesten bij diagnosticeren van begaafdheid- Leuven - 11.02.2026
- Van Terman tot vandaag: de geschiedenis van begaafdheidsonderzoek - Leuven - 11.02.2026
- Versnellen bij begaafde leerlingen: feiten, fabels en praktische aanpak - Leuven - 03.02.2026
- Emotionele en sociale ontwikkeling van cognitief begaafde kinderen - Leuven - 03.02.2026
- (Geen) kenmerk van begaafdheid? - Leuven - 26.01.2026
- Signaleren van begaafdheid: leerkenmerken herkennen - Leuven - 26.01.2026
- Onderwijsaanpassingen voor CSF-leerlingen- Leuven - 16.01.2026
- Beleid op leerlingenbegeleiding met focus op cognitief sterk functioneren - Leuven - 16.01.2026
- Begaafdheidsmodellen uitgediept: meer dan intelligentie - Leuven - 08.01.2026
- Begaafdheidsmodellen: van theorie naar praktische toepassing - Leuven - 08.01.2026
- Wijs op Weg: onderpresteren omkeren bij begaafde jongeren - Gent - 09.12.2025
- Onderpresteren van begaafde jongeren omkeren - Gent - 28.11.2025
- Onderpresteren van begaafde leerlingen: herkennen en preventieve aanpak - Gent - 28.11.2025
- Traject Begaafdheidscoach - Gent - 23.09.2025
- Praktisch aan de slag: coachingstechnieken voor hoogbegaafde volwassenen - Leuven - 17.06.2025
- Het ABC van motivatie bij cognitief begaafde personen - Gent - 20.11.2025
- Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Gent - 20.11.2025
- Studiekeuzebegeleiding voor cognitief begaafde jongeren en jongvolwassenen - Gent - 12.11.2025
- Signaleren, compacten en verrijken in het secundair onderwijs - Gent - 12.11.2025
- De rol van intelligentietesten bij diagnosticeren van begaafdheid - Gent - 04.11.2025
- Van Terman tot vandaag: de geschiedenis van begaafdheidsonderzoek - Gent - 04.11.2025
- Kapstoktheorieën voor de verrijkingsklas - Gent- 24.10.2025
- Organisatie van een verrijkingsklas - Gent - 24.10.2025
- Versnellen bij begaafde leerlingen: feiten, fabels en praktische aanpak - Gent - 16.10.2025
- Emotionele en sociale ontwikkeling van cognitief begaafde kinderen - Gent - 16.10.2025
- (Geen) kenmerk van begaafdheid? - Gent - 07.10.2025
- Signaleren van begaafdheid: leerkenmerken herkennen - Gent - 07.10.2025
- Onderwijsaanpassingen voor CSF-leerlingen- Gent- 30.09.2025
- Beleid op leerlingenbegeleiding met focus op cognitief sterk functioneren - Gent - 30.09.2025
- Begaafdheidsmodellen uitgediept: meer dan intelligentie - Gent - 23.09.2025
- Begaafdheidsmodellen: van theorie naar praktische toepassing - 23.09.2025
- Verrijken met de taxonomie van Bloom - Gent - 16.09.2025
- Groeimindset bij kinderen: praktische training voor coaches - Gent - 10.09.2025
- Mindset en begaafdheid: de sleutel tot groei - Gent - 10.09.2025
- Op een speelse en creatieve manier filosoferen met begaafde kinderen - Gent - 16.09.2025
- Opleiding Wijs op weg - Gent - 19.05.2025
- Wachtlijst Wijs op Weg
- Traject Begaafdheidscoördinator
- Studiedag Hoogbloeier - 06.12.2025
- Studiedag 'Kijken over de muur: hoe Wallonië inzet op hoogbegaafdheid' - 20.10.2025
- Studiedag 'Met Lesson Study naar uitdagend onderwijs' - Mechelen - 12.09.2025
- Alumnidag Hoogbloeier - Gent - 24.05.2025
- Aandachtspunten bij coachen van begaafde volwassenen - Leuven - 16.05.2025
- Studiekeuzebegeleiding van cognitief begaafde personen - Leuven - 03.06.2025
- Genderverschillen bij cognitieve begaafdheid - Leuven - 03.06.2025
- Zelf-determinatietheorie bij cognitief begaafde personen - Leuven - 26.05.2025
- Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Leuven - 26.05.2025
- Modellen bij coaching van volwassen begaafde personen - Leuven - 16.05.2025
- De rol van intelligentietesten bij diagnosticeren van begaafdheid- Leuven - 08.05.2025
- Van Terman tot vandaag: de geschiedenis van begaafdheidsonderzoek - Leuven - 08.05.2025
- (Geen) kenmerk van begaafdheid? - Leuven - 30.04.2025
- Signaleren van cognitief sterk functioneren - Leuven - 30.04.2025
- Kapstokken voor curriculum van verrijkingsklassen - Leuven
- Beleid op leerlingenbegeleiding met focus op cognitief sterk functioneren - Leuven
- Agenda professionelen
- Traject Begaafdheidscoördinator
- Signaleren van begaafdheid: leerkenmerken herkennen - Leuven
- (Geen) kenmerk van begaafdheid? - Leuven
- Van Terman tot vandaag: de geschiedenis van begaafdheidsonderzoek - Leuven
- De rol van intelligentietesten bij diagnosticeren van begaafdheid - Leuven
- Modellen bij coaching van volwassen begaafde personen - Leuven
- Aandachtspunten bij coachen van begaafde volwassenen - Leuven
- Wijs op Weg: onderpresteren omkeren bij begaafde jongeren - Gent
- Studiedag 'Expertisecentrum Talent' en 'Emotionele intelligentie' - Gent
- Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Leuven
- Het ABC van motivatie bij cognitief begaafde personen - Leuven
- Genderverschillen bij cognitieve begaafdheid - Leuven
- Studiekeuzebegeleiding voor begaafde jongeren en jongvolwassenen - Leuven
- Praktisch aan de slag: coachingstechnieken voor hoogbegaafde volwassenen - Leuven
- Mindset en begaafdheid: de sleutel tot groei - Gent
- Groeimindset bij kinderen: praktische training voor coaches - Gent
- Studiedag 'Met Lesson Study naar uitdagend onderwijs' - Mechelen
- Op een speelse en creatieve manier filosoferen met begaafde kinderen - Gent
- Verrijken met de taxonomie van Bloom - Gent
- Traject Begaafdheidscoach - Gent
- Begaafdheidsmodellen: van theorie naar praktische toepassing - Gent
- Begaafdheidsmodellen uitgediept: meer dan intelligentie - Gent
- Beleid op leerlingenbegeleiding met focus op cognitief sterk functioneren - Gent
- Onderwijsaanpassingen voor CSF-leerlingen - Gent
- Signaleren van begaafdheid: leerkenmerken herkennen - Gent
- (Geen) kenmerk van begaafdheid? - Gent
- Emotionele en sociale ontwikkeling van cognitief begaafde kinderen - Gent
- Versnellen bij begaafde leerlingen: feiten, fabels en praktische aanpak - Gent
- Studiedag 'Kijken over de muur: hoe Wallonië inzet op hoogbegaafdheid' - locatie
- Organisatie van een verrijkingsklas - Gent
- Kapstoktheorieën voor de verrijkingsklas - Gent
- Van Terman tot vandaag: de geschiedenis van begaafdheidsonderzoek - Gent
- De rol van intelligentietesten bij diagnosticeren van begaafdheid - Gent
- Signaleren, compacten en verrijken in het secundair onderwijs - Gent
- Studiekeuzebegeleiding voor begaafde jongeren en jongvolwassenen - Gent
- Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Gent
- Het ABC van motivatie bij cognitief begaafde personen - Gent
- Onderpresteren van begaafde leerlingen: herkennen en preventieve aanpak - Gent
- Onderpresteren van begaafde jongeren omkeren - Gent
- Studiedag Hoogbloeier
- Wijs op Weg: onderpresteren omkeren bij begaafde jongeren - Gent
- Traject Begaafdheidscoach - Leuven
- Begaafdheidsmodellen: van theorie naar praktische toepassing - Leuven
- Begaafdheidsmodellen uitgediept: meer dan intelligentie - Leuven
- Beleid op leerlingenbegeleiding met focus op cognitief sterk functioneren - Leuven
- Onderwijsaanpassingen voor CSF-leerlingen - Leuven
- Signaleren van begaafdheid: leerkenmerken herkennen - Leuven
- (Geen) kenmerk van begaafdheid? - Leuven
- Emotionele en sociale ontwikkeling van cognitief begaafde kinderen - Leuven
- Versnellen bij begaafde leerlingen: feiten, fabels en praktische aanpak - Leuven
- Van Terman tot vandaag: de geschiedenis van begaafdheidsonderzoek - Leuven
- De rol van intelligentietesten bij diagnosticeren van begaafdheid - Leuven
- Versneld automatiseren en leren schrijven in de eerste graad - Leuven
- Compacten en verrijken: praktisch aan de slag in je klas - Leuven
- Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Leuven
- Het ABC van motivatie bij cognitief begaafde personen - Leuven
- Dubbel bijzondere leerlingen: signalering en begeleiding - Leuven
- Uitzonderlijk begaafd, en nu? - Leuven
- Traject Begaafdheidscoach - Mechelen
- Begaafdheidsmodellen: van theorie naar praktische toepassing - Mechelen
- Begaafdheidsmodellen uitgediept: meer dan intelligentie - Mechelen
- Signaleringsprotocollen om cognitieve begaafdheid te signaleren - Mechelen
- Aan de slag met 'De Kracht in Jezelf' bij onderpresterende begaafde kinderen - Mechelen
- Signaleren van begaafdheid: leerkenmerken herkennen - Mechelen
- (Geen) kenmerk van begaafdheid? - Mechelen
- Onderpresteren: inzicht en interventies voor zorg- en onderwijsprofessionals - Mechelen
- Onderpresteren van begaafde jongeren omkeren - Mechelen
- Executieve functies bij CSF-leerlingen: herkennen, begrijpen en versterken - Mechelen
- Van Terman tot vandaag: de geschiedenis van begaafdheidsonderzoek - Mechelen
- De rol van intelligentietesten bij diagnosticeren van begaafdheid - Mechelen
- Wijs op Weg: onderpresteren omkeren bij begaafde jongeren - Mechelen
- Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Mechelen
- Het ABC van motivatie bij begaafde personen - Mechelen
- Modellen bij coaching van volwassen begaafde personen - Mechelen
- Aandachtspunten bij coachen van begaafde volwassenen - Mechelen
- Praktisch aan de slag: coachingstechnieken voor hoogbegaafde volwassenen - Mechelen
- Begaafden en ouders
- Training en workshops op maat
- Mindsettraining voor ouders
- Buitenschoolse plusgroep
- Plusgroep
- Versnellen? Ja of nee? - Webinar
- Bites & Insights: HB en zelfzorg
- Bites & Insights: HB en zingeving
- Kleuterpluskamp
- STEM-kamp
- LEGO-kamp
- Knetterknap kamp
- Bites & Insights: HB en talenten
- Partners Hoogbloeier®
- Teamdag - 06.12.2025
- Intervisie 20.11.2025
- Interne vorming - 20.10.2025
- Intervisie - 12.09.2025
- Teamdag - 20.06.2025
- Interne vorming - 20.06.2025
- Intervisie - 29.04.2025
- Aanbod
- Thema's
- Nieuwsgierig naar de diverse dimensies van begaafdheid? Nuancering gewenst!
- Heeft het zin je kind te laten testen op hoogbegaafdheid?
- Hoe kan je onderpresteren bij je hoogbegaafde kind herkennen en omkeren?
- Versnellen - of ook wel een jaar overslaan - doe je er goed aan of niet?
- Levenslang begaafd. Het stopt toch niet na de kindertijd?!
- Nuttige tips om te beslissen of je je kind vertelt over hoogbegaafdheid
- Hoe kan je effectief communiceren met de school van je hoogbegaafde kind?
- Heeft jouw hoogbegaafde kind slaapproblemen? Ontdek handige tips hier!
- Heeft jouw hoogbegaafde kind mogelijk een verkeerde diagnose?
- Hoe komt het dat hoogbegaafdheid zo vaak verward wordt met autisme?
- Wordt hoogbegaafdheid vaak verkeerd gediagnosticeerd als ADHD?
- Vragen hoogbegaafde kinderen om een andere vorm van opvoeden?
- Hoe kun je hoogbegaafde baby's, peuters en kleuters herkennen en begeleiden?
- Ben jij een hoogbegaafde student op zoek naar de perfecte studiekeuze?
- Opleidingen
- Kennismodules
- Begaafdheidsmodellen
- Identificeren van begaafdheid
- Onderwijsaanpassingen
- Schoolbeleid
- Sociale en emotionele behoeften
- Motivatie en onderpresteren
- Praktijkmodules
- Schoolbeleid
- Identificeren van begaafdheid
- Compacten en verrijken
- Motivatie en onderpresteren
- Coaching en begeleiding
- Trajecten
- Advies en coaching
- Scholen
- Trajecten op maat
- Pedagogische studiedagen
- Screening en signalering
- Compacten en verrijken
- Differentiëren met Bloom
- Versnellen
- Onderpresteren
- Mindset
- Dubbel bijzondere leerlingen
- Advies aan scholen
- Aanvraag pedagogische studiedag
- Blog
- Perfectionisme bij hoogbegaafde cliënten: uitdaging of obstakel?
- Hoogbegaafdheid bij vrouwen – een unieke reis vol kansen en uitdagingen
- Waarom versnellen een effectieve interventie is voor hoogbegaafde leerlingen
- Groeien van binnenuit: motiverend opvoeden van hoogbegaafde kinderen
- Slim, maar onhandig: de verborgen impact van DCD bij begaafde kinderen
- De complexiteit van moraliteit en begaafdheid
- Een kleuteropdracht geïnspireerd door de zelfdeterminatietheorie: ontwerp een eigen dierenwereld
- Perfectionisme bij je kind? Ook al eens in de spiegel gekeken?
- Wordt begaafdheid gekenmerkt door asynchrone ontwikkeling?
- Perfectionisme bij hoogbegaafde volwassenen: een kracht of een valkuil?
- Hoe motiverende leerkrachtstijlen hoogbegaafde leerlingen ondersteunen
- Hoe kunnen ouders de schoolse motivatie van begaafde kinderen ondersteunen?
- Hoogsensitiviteit bij hoogbegaafden: kansen en uitdagingen voor zorgprofessionals
- De complexiteit van hoogbegaafdheid als volwassene
- Hoe kun je hoogbegaafde kinderen het beste onderwijzen? Wetenschappelijk onderbouwde tips voor leerkrachten
- Zeer jonge hoogbegaafde kinderen - Inzichten voor ouders
- Fouten maken mag: hoe ouders en leerkrachten kinderen kunnen ondersteunen
- Meerwaarde van kerntalentenanalyse bij sterk cognitief begaafde jongeren en volwassenen
- Vroeger was ik hoogbegaafd
- KarakterKracht
- De uitdaging van groepswerk voor hoogbegaafde kinderen
- Zomervakantie leestijd: verrijk je kennis over begaafde leerlingen!
- Kunstige inspiratie
- De magie van spelletjes
- Onderpresterende hoogbegaafde kinderen: boeken voor ouders en leerkrachten
- Schaakmat voor hoogbegaafde leerlingen: verrijkend leren door schaken
- Emotieregulatie voor hoogbegaafde kinderen: een boekenoverzicht
- Een introductie in de wereld van Dynamic Assessment
- Schattenjacht in de peuterklas: boeken over het jonge hoogbegaafde kind!
- Talentontwikkeling, een filosofisch perspectief
- Boeken over de fascinerende wereld van het brein
- Meester van de start: taakinitiatie ontrafeld!
- Verrijk je geest: ontdek boeken voor hoogbegaafde volwassenen
- Verken de boeiende wereld van mindset met deze boeken
- Cognitief talent en presteren, niet altijd een evidentie
- Verken de schatkist: boeken over hoogbegaafdheid voor kleuter tot tiener
- Wanneer je veel van je kind in jezelf herkent
- De verrijkingsklas, een remedie tegen bore-out in het onderwijs
- Zijn we niemand vergeten? De verborgen hoogbegaafden
- Verbondenheid en groei: het belang van peers voor hoogbegaafde personen
- Waar ligt de grens tussen perfectionisme en kwaliteit?
- Resetten bij faalangst: begin elke dag opnieuw
- Overexcitabilities: normaal gedrag of dubbel bijzonder?
- Falen is fun. Gun hoogbegaafden falen!
- Muziek meemaken – Muziek mee máken
- Ontgrendel het potentieel: afstemmen in hoogbegaafd huisonderwijs
- Hoogbegaafden, werk of studie, hoe maak je de keuze ?
- Vertel je een kind dat er hoogbegaafdheid werd vastgesteld?
- Ontdek hoe we groeien en anderen laten groeien!
- Waarom hoogbegaafde kinderen vals spelen, oneerlijk zijn en manipuleren
- Waarom we moeten inzetten op professionalisering van leraren
- Hoogbegaafd en nog iets meer: dubbel bijzondere kinderen
- Ontdek de magie van muziekeducatie voor hoogbegaafde leerlingen
- Kleine goden van eigenzinnige dingen: asynchrone ontwikkeling
- Verrijking en verbinding vanuit creativiteit
- Vergeet niet te zien wat wél goed gaat bij hoogbegaafdheid
- Hoe leer je hoogbegaafde kinderen omgaan met tegenslagen?
- En hoe gaat het met jullie hoogbegaafde dochter?
- Zelfzorg voor ouders van hoogbegaafde kinderen: wees prikkelbewust!
- Versnellen: een feestelijk cadeau of toch een uitdaging?
- Niet willen versus niet kunnen… De verborgen strijd van hoogbegaafden
- Hoogbegaafd en toch gaat alles goed …!?
- De drempel over voor je hoogbegaafde kind: gesprek met school
- De kracht van het Delphi-model: loopbaanbegeleiding voor hoogbegaafden
- Tussenin-kind en wondervinder: uitzonderlijk hoogbegaafd op school
- Versnelde start, versnelde uitdagingen: tips voor ouders van hoogbegaafden
- Iedere leerling door de leerkuil: over hoogbegaafdheid en zelfvertrouwen
- Verrijkend cultuurproject: leerlingen kiezen, ontdekken en groeien!
- Executieve functies, de tools die hoogbegaafde leerlingen nodig hebben
- Materialen
- Boeken
- Hoogbegaafden in conflict
- Een plus voor de plusklas
- Uitdagende peuters en kleuters uitdagen
- De Gids 2.0
- De gids over hoogbegaafde kids
- Hoogbegaafd. Wat echt werkt bij kinderen die hoogbegaafd zijn
- Haal het beste uit je kind. Growth mindset thuis en op school.
- Is het voor een cijfer?
- Had ik dit maar eerder geweten over ACT & hoogbegaafdheid
- Mijn inspiratieboost
- Hoogbegaafdheid: emotionele ontwikkeling bij kinderen en (jong)volwassenen
- Ik ben ongeduldig
- Ontwikkelen van cognitief talent
- Mediated Learning and Cognitive Modifiability
- Kleuters laten groeien in executieve functies. Hoe? Zo!
- Hoogbegaafd of ontwikkelingsvoorsprong
- Het boek waarvan je wilde dat je ouders het hadden gelezen
- Hoogbegaafd in de praktijk
- Paulien probeert opnieuw
- Knappe kronkels
- Willemijn Wiebelkont
- Hoe dan?!
- Luce straalt weer
- Jij kan dit echt
- Motiveer en leer
- Uitvinderslabo
- Nooit meer ruzie met je baas
- Alfabet
- Draakje Vurig en de spiegel
- De voelsprieten van Neel
- Te intelligent om gelukkig te zijn?
- Intens, authentiek en vrij
- Wat als je hoogbegaafd bent?
- De begeleiding van hoogbegaafde kinderen
- Misdiagnose en dubbeldiagnose bij hoogbegaafdheid
- Sterke leerlingen in de klas
- Insight into a bright mind
- De herziene taxonomie van Bloom in de klas
- Leren.Hoe?Zo!
- Groeien in executieve functies. Hoe? Zo!
- Executieve functies bij kinderen en adolescenten
- Uitzonderlijk talent
- Het Grote Vooruitwerklabboek III
- Coco kan het!
- Peuters die nét iets meer kunnen
- Het meisje dat doet wat ze niet durft
- Het hersenhotel
- Bijdehante baby’s en pittige peuters
- Ken je brein … en haal eruit wat erin zit
- De leeruitdaging
- Succesvol begeleiden van hoogbegaafde kinderen en jongeren
- In mijn hoofd
- KEI in hoogbegaafdheid
- Ridder Zeldenmoed
- Het meisje dat nooit fouten maakte
- Mindset, verander je manier van denken om je doelen te behalen
- Draakje Vurig op school
- Self-Determination Theory
- Joris puzzelt een dino
- Je fantastische elastische brein
- Meer dan intelligent
- Laat maar los, Koala
- Hoogbegaafde volwassenen
- Kleuters die nét iets meer kunnen
- APA Handbook of Giftedness and Talent
- Doing poorly on purpose
- Hoogbegaafd opvoeden in de praktijk
- De leeuw in de muis
- Hoogbegaafd leven van 0 tot 100 jaar
- Werken met begaafde leerlingen in de klas
- Slim onderpresteren aanpakken
- Verhalen voor gevoelige oortjes
- Misdiagnosis and Dual Diagnoses of Gifted Children and Adults
- Mind the map
- Verborgen hoogbegaafdheid
- Hoogbegaafd
- Als je zo slim bent, waarom ben je dan niet gelukkig?
- The Social and Emotional Development of Gifted Children: What do we know?
- Persoonlijkheid en (de)motivatie van kinderen en jongeren
- Uitdagend onderwijs aan begaafde leerlingen
- Ready-to-use resources for Mindsets in the classroom
- Het Grote Vooruitwerklabboek II
- Ik ben OK
- Je kunt het!
- Ik kan het!
- Hartstikke hoogbegaafd!
- 100 ideas for secondary teachers
- Slimmer dan je ouders
- Faalplezier
- Cheating, dishonesty and manipulation
- Smart girls in the 21st century
- Een andere kijk op hoogbegaafdheid
- De slimme onderpresteerder
- Het Hoog Sensitieve Kind
- Talent-Vaardig
- Is het voor een cijfer?
- Gevoelig hoogbegaafd
- De begeleiding van hoogbegaafde kinderen
- Idealism, bright minds, disillusionment, and hope
- Binnenklasdifferentiatie
- Off the charts
- Differentiëren is te leren
- Leren zichtbaar maken
- Mindsets in the classroom
- Brein bedriegt
- Basisboek mediërend leren
- Aan de slag met slimme kleuters
- Misdiagnose van hoogbegaafden
- Hoogbegaafde kinderen
- Beken(d) talent
- Lees een boek per uur
- Jij kan beter!
- Hoogbegaafd en gelukkig
- De 7 uitdagingen
- Signaal
- Ik ben hoogbegaafd
- Slimme Rick
- IQ 140
- Hoogbegaafde pubers
- Begaafd begeleiden
- Knappe koppen in de klas
- Slim zijn
- Onderpresteren op de basisschool
- IQ te koop!
- Giga Gertie 2
- Gelukkig hoogbegaafd
- Zeno en co
- Hoogbegaafdheid bij kinderen
- Mijn kind is hooggevoelig
- Help … ik voel zo veel
- Handleiding methode aanpakkaarten
- Education of the gifted and the talented
- Designing defensible classroom programs for gifted secondary school learners
- Mindset, de weg naar een succesvol leven
- Zes denkhoeden
- Het Grote Vooruitwerklabboek
- De gemotiveerde leerling
- Zie je me wel?
- De Hoogbegaafdheid Survivalgids
- De Hoogsensitiviteit Survivalgids
- Giga Gertie 1
- Het vollehoofdenboek
- Drive
- Mijn juffrouw begrijpt mij niet!
- LEMO
- Help, mijn dochter is hoogbegaafd
- Te veel mens, te weinig dier
- Luister je wel naar mij?
- Thuisonderwijs in Nederland en Vlaanderen
- Living with intensity
- Onderpresteren
- Slim maar…
- Slimme jongens
- Leren leren met Reflecto
- Hoogbegaafd nou én?
- Het drama van het begaafde kind
- Handboek hoogbegaafdheid
- Didactisch werkboek Hoogbegaafden
- Ontwikkelingsvoorsprong en (hoog)begaafdheid
- Hoogbegaafde kinderen opvoeden
- Slim beleid
- Hoogbegaafde kinderen, op school en thuis
- Uitblinkers
- Why bright kids get poor grades
- Hoogbegaafd Dat zie je zó!
- David
- Dabrowski’s theory of positive disintegration
- The art of learning
- Denken is leuk!
- Intelligentie weten en meten
- Ongeleide projectielen op koers
- Verleid jezelf tot excellentie
- Ik kan dat niet! zegt mijn kind
- Gewoon begaafd?
- Het geheim van de uitblinker
- Hoogbloeiers Laat ze bloeien!
- Kid’s skills
- Hebbes
- Reader – Hoogbegaafd-en-werk
- Positive discipline
- Kinderen en slim zijn
- Misdiagnosis and Dual Diagnoses of Gifted Children and Adults
- Hochbegabte und Waldorfschule
- Je eigen weg
- Grandparent’s Guide to Gifted Children
- Different minds
- Het MensaQuotiënt
- Handbook of Gifted Education
- Upside-Down Brilliance
- Succesvolle intelligentie
- Hoogbegaafd – op de groei
- Re-Forming Gifted Education
- Bright minds, poor grades
- Een hoogbegaafd kind in de klas
- The gifted adult
- Self-theories
- Soorten intelligentie
- Begaafde kinderen op de basisschool
- The all-new science mind stretchers
- A handbook for counseling the gifted and the talented
- Hoogbegaafden in de samenleving
- Hoogbegaafdheid
- Professioneel omgaan met hoogbegaafde leerlingen in het basisonderwijs
- Opvoeden met positive discipline
- Dibs
- Omgaan met (hoog)begaafde kinderen
- Spellen
- KarakterKracht
- Risk
- Splendor
- Stratego
- Dixit
- Ticket to ride
- Carcassonne
- Dobble
- De kolonisten van Catan
- Vlotte Geesten
- Roadblock
- Invasions of the cow snatchers
- Ecosysteem
- Claim pocket
- Moon spinner
- Circuit maze
- Marble Circuit
- Evacuatie van de Noordpool
- De tijd vliegt
- Geheimendoos Caraïben
- Extreme wooden puzzle collection
- Expert metal puzzle collection
- Message in a bottle
- Archimedes' Infinity
- Utopia
- Interlock
- Chocolate fix
- Planet
- Funny farm junior
- Trilos
- Tut's tablet Junior
- Crazy campers
- Sink or Swim
- K'nex
- Op de vlucht
- Rush hour
- Laser maze
- Domino maze
- LEGO® Education BricQ Motion Essential
- Imagine
- Denkvierkanten spellen
- Lillicorn Leerzame avonturen in WooWoo Land
- Bee-Bot
- Duolingo
- Tiptoi
- KiwiCo
- Paleo
- Mystery House
- Cortex Challenge
- BEEZ!
- GraviTrax Starterset Vertical
- Geomag Super Color
- Spin Master Perplexus Beast
- Kapla bouwblokjes
- Bubble Stories
- Magnetisch teken- en puzzelbord
- Tangoes Junior
- De Dief
- Hubelino Tangram
- Hubelino Sudoku
- Mondrian blocks
- FITS
- LIXSO
- Het spel van Vos en Haas
- Set
- Ouisi
- The Mind
- Algoracing
- Divergento
- Algemene voorwaarden
- Privacybeleid
- Nog meer Bloom
- Webshop
- Contact
- Contact zorgprofessionals
- Contact onderwijsprofessionals
- Contact (jong)volwassenen
- Contact ouders
- Contact
- Nieuwsbrief Hoogbloeier®
- Nieuwsbrief zorgprofessionals
- Nieuwsbrief onderwijsprofessionals
- Nieuwsbrief (jong)volwassenen
- Nieuwsbrief ouders
- Begeleiding hoogbegaafden Antwerpen
- Begeleiding hoogbegaafden Brugge
- Begeleiding hoogbegaafden Brussel
- Begeleiding hoogbegaafden Gent
- Begeleiding hoogbegaafden Hasselt
- Begeleiding hoogbegaafden Kortrijk
- Begeleiding hoogbegaafden Diksmuide
- Begeleiding hoogbegaafden Oostende
- Begeleiding hoogbegaafden Leuven
- Opleiding hoogbegaafdheid in Antwerpen
- Opleiding hoogbegaafdheid in Brugge
- Opleiding hoogbegaafdheid in Brussel
- Opleiding hoogbegaafdheid in Gent
- Opleiding hoogbegaafdheid in Hasselt
- Opleiding hoogbegaafdheid in Kortrijk
- Opleiding hoogbegaafdheid in Diksmuide
- Opleiding hoogbegaafdheid in Oostende
- Opleiding hoogbegaafdheid in Leuven
- Pedagogische studiedag hoogbegaafdheid Antwerpen
- Pedagogische studiedag hoogbegaafdheid Brugge
- Pedagogische studiedag hoogbegaafdheid Brussel
- Pedagogische studiedag hoogbegaafdheid Gent
- Pedagogische studiedag hoogbegaafdheid Hasselt
- Pedagogische studiedag hoogbegaafdheid Kortrijk
- Pedagogische studiedag hoogbegaafdheid Diksmuide
- Pedagogische studiedag hoogbegaafdheid Oostende
- Pedagogische studiedag hoogbegaafdheid Leuven
- Ontdek hoe je als ouder je hoogbegaafde kind kan helpen gelukkig te worden
- Vind je weg als (hoog)begaafde en beweeg succesvol en gelukkig door het leven
- Ontdek hoe je als onderwijsprofessional de talenten van (hoog)begaafde leerlingen kan ontwikkelen
- Werk je met (hoog)begaafden? Ontdek hoe je jezelf hierin kunt professionaliseren
- Creatieve generalist of begaafde multipotentialist?
Webshop
- Webshop
- Categorieën
- gratis-downloads
- professionalisering-1
- verrijkingsmaterialen-1
- begeleiding
- korting-speciaal-voor-scholen
- Producten
- Begaafdheid in Beeld: totaalpakket
- Begaafdheid: feit of fabel?
- Slimme stappen. Begaafd onderwijs in één oogopslag
- Bloombox
- Begaafdheid in Beeld: 4 posters
- Begaafdheid in Beeld: poster Leerkenmerken
- Begaafdheid in Beeld: poster Begaafdheidsmodellen
- Begaafdheid in Boek: bladwijzer Begaafdheidsmodellen
- Begaafdheid in Boek: bladwijzer Leerkenmerken
- Wijs op Weg: handleiding
- Begaafdheid in Beeld: poster Compacten en verrijken
- Begaafdheid in Beeld: poster Versnellen
- Begaafdheid in Boek: 4 x 10 bladwijzers
- Begaafdheid in Boek: bladwijzer Criteria verrijkingsmaterialen
- Begaafdheid in Boek: bladwijzer Versnellen
- Wijs op Weg: werkboek module A Zelfbeeld
- Wijs op Weg: werkboek module B Zelfovertuigingen
- Wijs op Weg: werkboek module C Doelwaardering
- Wijs op Weg: werkboek module D Zelfregulatie
- Wijs op Weg: totaalpakket
- Leerkenmerken in Context: Begaafde kinderen herkennen thuis
- Leerkenmerken in Context: Verborgen talenten herkennen
- Leerkenmerken in Context: Begaafde leerlingen herkennen op school
- Leerkenmerken in Context: Herken begaafdheid in je praktijk
- Ontdek jouw talenten: Gids voor multipotentialiteit in studie en carrière
- Wijs op Weg voor scholen: werkboek module B Zelfovertuigingen
- Wijs op Weg voor scholen: werkboek module C Doelwaardering
- Starterspakket Begaafdheid voor scholen
- Begaafde leerlingen herkennen op school
- Wijs op Weg voor scholen: werkboek module A Zelfbeeld
- Wijs op Weg voor scholen: werkboek module D Zelfregulatie
- Wijs op Weg voor scholen: handleiding
keyboard_arrow_up