Professionelen
Mindset en begaafdheid - Leuven
16.10.2024 | 10.30 u.
…
In deze kennismodule bespreken we vaste en groeimindset, wat dit te maken heeft met begaafdheid en hoe je als ouder of leerkracht een groeimindset kan stimuleren bij kinderen en jongeren.
Opleiding Wijs op weg - Gent
25.06.2024 | 14.00 u.
…
In de 'Wijs op weg' praktijkmodule leer je onderpresterende begaafde jongeren coachen voor emotioneel welzijn en academisch succes. Ontwikkel diepgaand inzicht met bewezen methoden en tools.
Mindsettraining voor kinderen - Gent
28.05.2024 | 14.00 u.
…
In deze kennismodule leer je praktische tools en strategieën om groeimindset bij kinderen te bevorderen, voor meer veerkracht en groeikansen.
Onderpresteren thuis: herkennen en preventieve aanpak - Mechelen
17.12.2024 |10.30 u.
…
Hoe herken je als leerkracht begaafde onderpresteerders? Wat is een goede preventieve aanpak om het onderpresteren van leerlingen te voorkomen? Daarover leer je meer in deze kennismodule.
Mindset en begaafdheid - Gent
28.05.2024 | 10.30 u.
…
In deze kennismodule bespreken we vaste en groeimindset, wat dit te maken heeft met begaafdheid en hoe je als ouder of leerkracht een groeimindset kan stimuleren bij kinderen en jongeren.
Aandachtspunten bij coachen van begaafde volwassenen - Leuven
16.05.2025 | 14.00 u.
…
Sommige begaafde volwassenen lopen in hun sociale of werkomgeving vaak aan tegen onbegrip, verveling, vooroordelen en conflicten. In deze praktijkmodule waarop je als coach moet letten bij het begeleiden van begaafde volwassenen.
Mindsettraining voor scholen - Leuven
16.10.2024 | 14.00 u.
…
In deze kennismodule leer je praktische tools en strategieën om groeimindset bij kinderen te bevorderen, voor meer veerkracht en groeikansen.
Inleiding in begaafdheidsmodellen - Leuven
22.04.2025 | 10.30 u.
…
Elke wetenschapper die in het domein van begaafdheid onderzoek verricht, gebruikt een model om begaafdheid te beschrijven of te verklaren. In deze kennismodule worden de modellen van Renzulli, Mönks, Gagné, Project TALENT en Jan Kuipers besproken.
Mindset en begaafdheid - Gent
11.03.2025 | 10.30 u.
…
In deze kennismodule bespreken we vaste en groeimindset, wat dit te maken heeft met begaafdheid en hoe je als ouder of leerkracht een groeimindset kan stimuleren bij kinderen en jongeren.
Organisatie van een verrijkingsklas - Leuven
09.10.2024 | 10.30 u.
…
In een verrijkingsklas leren leerlingen samen met andere begaafde kinderen moeilijker dingen dan in de gewone klas. In deze kennismodule kom je te weten wie thuishoort in deze klas en hoe we dit dan best organiseren.
Opleiding Wijs op weg - Mechelen
23.01.2025 | 09.30 u.
…
In de 'Wijs op weg' praktijkmodule leer je onderpresterende begaafde jongeren coachen voor emotioneel welzijn en academisch succes. Ontwikkel diepgaand inzicht met bewezen methoden en tools.
Inleiding in begaafdheidsmodellen - Mechelen
05.11.2024 | 10.30 u.
…
Elke wetenschapper die in het domein van begaafdheid onderzoek verricht, gebruikt een model om begaafdheid te beschrijven of te verklaren. In deze kennismodule worden de modellen van Renzulli, Mönks, Gagné, Project TALENT en Jan Kuipers besproken.
Coachen van (hoog)begaafde volwassenen - Gent
11.06.2024 | 14.00 u.
…
Sommige begaafde volwassenen lopen in hun sociale of werkomgeving vaak aan tegen onbegrip, verveling, vooroordelen en conflicten. In deze praktijkmodule waarop je als coach moet letten bij het begeleiden van begaafde volwassenen.
Onderpresteren van cognitief begaafde jongeren omkeren - Gent
03.06.2024 | 14.00 u.
…
Uit onderzoek weten we dat er twee paden leiden naar onderpresteren. In deze kennismodule bespreken we de twee types en tonen we welke interventies er dan nodig zijn om het onderpresteren te keren.
Onderpresteren thuis: herkennen en preventieve aanpak - Gent
03.06.2024 | 10.30 u.
…
Hoe herken je begaafde onderpresteerders? Hoe kan je als coach advies geven aan ouders zodat ze het onderpresteren van hun begaafde kind kunnen voorkomen? Daarover leer je meer in deze kennismodule.
Inleiding in begaafdheidsmodellen - Gent
27.01.2025 | 10.30 u.
…
Elke wetenschapper die in het domein van begaafdheid onderzoek verricht, gebruikt een model om begaafdheid te beschrijven of te verklaren. In deze kennismodule worden de modellen van Renzulli, Mönks, Gagné, Project TALENT en Jan Kuipers besproken.
Onderpresteren van cognitief begaafde leerlingen omkeren - Leuven
01.10.2024 | 14.00 u.
…
Uit onderzoek weten we dat er twee paden leiden naar onderpresteren. In deze kennismodule bespreken we de twee types en tonen we welke interventies er dan nodig zijn om het onderpresteren te keren.
Onderpresteren in de klas: herkennen en preventieve aanpak - Leuven
01.10.2024 | 10.30 u.
…
Hoe herken je als leerkracht begaafde onderpresteerders? Wat is een goede preventieve aanpak om het onderpresteren van leerlingen te voorkomen? Daarover leer je meer in deze kennismodule.
Inleiding in begaafdheidsmodellen - Leuven
20.08.2024 | 10.30 u.
…
Elke wetenschapper die in het domein van begaafdheid onderzoek verricht, gebruikt een model om begaafdheid te beschrijven of te verklaren. In deze kennismodule worden de modellen van Renzulli, Mönks, Gagné, Project TALENT en Jan Kuipers besproken.
Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Gent
24.05.2024 | 10.30 u.
…
Deze kennismodule geeft een inleiding in motivatietheorieën gaande van behaviorisme, locus of control, attributietheorie, mindsettheorie tot zelfdeterminatietheorie.
Historisch overzicht over begaafdheid en intelligentieonderzoek - Gent
02.05.2024 | 10.30 u.
…
Onderzoek naar intelligentie en begaafdheid is een relatief jonge discipline. We geven in deze kennismodule een overzicht van hoe het onderzoek geëvolueerd is sinds het begin van intelligentieonderzoek in de 19de eeuw.
Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Gent
28.02.2025 | 10.30 u.
…
Deze kennismodule geeft een inleiding in motivatietheorieën gaande van behaviorisme, locus of control, attributietheorie, mindsettheorie tot zelfdeterminatietheorie.
Historisch overzicht over begaafdheid en intelligentieonderzoek - Gent
11.02.2025 | 10.30 u.
…
Onderzoek naar intelligentie en begaafdheid is een relatief jonge discipline. We geven in deze kennismodule een overzicht van hoe het onderzoek geëvolueerd is sinds het begin van intelligentieonderzoek in de 19de eeuw.
Traject Begaafdheidscoach - Gent
Vanaf 27.01.2025
…
Ben je therapeut en wil je begrijpen waarom cognitief begaafden soms tot onderpresteren komen? Ben je psycholoog, orthopedagoog, coach,… en zoek je nog extra kennis die je kan implementeren in je praktijk? Dat vind je allemaal in dit traject.
Onderpresteren van cognitief begaafde jongeren omkeren - Mechelen
17.12.2024 | 14.00 u.
…
Uit onderzoek weten we dat er twee paden leiden naar onderpresteren. In deze kennismodule bespreken we de twee types en tonen we welke interventies er dan nodig zijn om het onderpresteren te keren.
Compacten en verrijken in het secundair onderwijs - Leuven
23.09.2024 | 10.30 u.
…
Leerkrachten uit het secundair onderwijs leren in deze kennismodule hoe compacten en verrijken in het secundair onderwijs kan worden toegepast. Daarnaast wordt ook het systeem van draaideurmodel verduidelijkt.
Onderwijsaanpassingen cognitief sterk functionerende leerlingen - Leuven
19.09.2024 | 10.30 u.
…
Leerkrachten leren in deze kennismodule om leerkenmerken om te zetten naar onderwijsbehoeften, zien in waarom het noodzakelijk is om onderwijsaanpassingen te geven en krijgen uitleg over het principe van compacten en verrijken.
Versnellen, dat loopt toch slecht af? - Gent
08.05.2024 | 14.00 u.
…
Resultaten uit onderzoek tonen aan dat versnelling in de schoolloopbaan niet leidt tot academische of sociaal-emotionele problemen. Maar hoe moet je de beslissing om al dan niet te versnellen dan in de praktijk aanpakken? In deze kennismodule kom je dat te weten.
Studiekeuze- of loopbaanbegeleiding bij begaafde personen - Gent
16.05.2024 | 14.00 u.
…
Een ontbrekend element in de persoonlijke ontwikkeling van de meeste begaafde (jong)volwassen is een aangepaste studie- en loopbaanbegeleiding. In deze kennismodule leer je over multipotentialiteit en early emergers.
Emotionele en sociale ontwikkeling van cognitief begaafde kinderen - Gent
08.05.2024 | 10.30 u.
…
Hoe ontwikkelen cognitief begaafde peuters, kleuters en kinderen zich op gebied van emoties, vriendschappen en sociale vaardigheden ten opzichte van normaal begaafde kinderen? Daarover leer je meer in deze kennismodule.
Emotionele en sociale ontwikkeling van cognitief begaafde kinderen - Gent
20.02.2025 | 10.30 u.
…
Hoe ontwikkelen cognitief begaafde peuters, kleuters en kinderen zich op gebied van emoties, vriendschappen en sociale vaardigheden ten opzichte van normaal begaafde kinderen? Daarover leer je meer in deze kennismodule.
Studiekeuzebegeleiding van cognitief begaafde jongeren - Leuven
23.09.2024 | 14.00 u.
…
Een ontbrekend element in de persoonlijke ontwikkeling van de meeste begaafde (jong)volwassen is een aangepaste studie(keuze)begeleiding. In deze kennismodule leer je over multipotentialiteit en early emergers.
Versnellen, dat loopt toch slecht af? - Leuven
11.09.2024 | 14.00 u.
…
Resultaten uit onderzoek tonen aan dat versnelling in de schoolloopbaan niet leidt tot academische of sociaal-emotionele problemen. Maar hoe moet je de beslissing om al dan niet te versnellen dan in de praktijk aanpakken? In deze kennismodule kom je dat te weten.
Wachtlijst traject Begaafdheidscoach
Vanaf 16.04.2024
…
Ben je therapeut en wil je begrijpen waarom cognitief begaafden soms tot onderpresteren komen? Ben je psycholoog, orthopedagoog, coach,… en zoek je nog extra kennis die je kan implementeren in je praktijk? Dat vind je allemaal in dit traject.
Emotionele en sociale ontwikkeling van cognitief begaafde kinderen - Leuven
11.09.2024 | 10.30 u.
…
Hoe ontwikkelen cognitief begaafde peuters, kleuters en kinderen zich op gebied van emoties, vriendschappen en sociale vaardigheden ten opzichte van normaal begaafde kinderen? Daarover leer je meer in deze kennismodule.
Studiekeuzebegeleiding van cognitief begaafde jongeren - Leuven
03.06.2025 | 14.00 u.
…
Een ontbrekend element in de persoonlijke ontwikkeling van de meeste begaafde (jong)volwassen is een aangepaste studie(keuze)begeleiding. In deze kennismodule leer je over multipotentialiteit en early emergers.
Genderverschillen bij cognitieve begaafdheid - Leuven
03.06.2025 | 10.30 u.
…
Genderstereotypering bij leerkrachten beïnvloedt ondermeer de identificatie en onderwijsaanpassingen van begaafde meisjes. Een kennismodule omtrent genderverschillen bij cognitief begaafde kinderen en volwassenen.
Zelf-determinatietheorie bij cognitief begaafde personen - Leuven
26.05.2025 | 14.00 u.
…
In deze kennismodule krijg je een uitgebreide uitleg over de zelfdeterminatietheorie toegepast bij cognitief begaafden waarbij we ook (de)motiverende opvoedingstijlen onder de loep nemen.
Mindsettraining voor kinderen - Gent
11.03.2025 | 14.00 u.
…
In deze kennismodule leer je praktische tools en strategieën om groeimindset bij kinderen te bevorderen, voor meer veerkracht en groeikansen.
Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Leuven
26.05.2025 | 10.30 u.
…
Deze kennismodule geeft een inleiding in motivatietheorieën gaande van behaviorisme, locus of control, attributietheorie, mindsettheorie tot zelfdeterminatietheorie.
Modellen bij coaching van volwassen begaafde personen - Leuven
16.05.2025 | 10.30 u.
…
Twee modellen/theorieën die handvaten geven voor het coachen van (jong)volwassen begaafde personen zijn het Delphi-model en de Positieve Desintegratietheorie van Dabrowski. Hierover leer je meer in deze kennismodule.
Diagnosticering van cognitieve begaafdheid met intelligentietesten - Leuven
08.05.2025 | 14.00 u.
...
In deze kennismodule gaan we dieper in op intelligentietesten als bron van identificatie van cognitieve begaafdheid en waarop je als testafnemer dan moet letten bij het testen van begaafde personen.
Historisch overzicht over begaafdheid en intelligentieonderzoek - Leuven
08.05.2025 | 10.30 u.
…
Onderzoek naar intelligentie en begaafdheid is een relatief jonge discipline. We geven in deze kennismodule een overzicht van hoe het onderzoek geëvolueerd is sinds het begin van intelligentieonderzoek in de 19de eeuw.
(Geen) kenmerk van begaafdheid? - Leuven
30.04.2025 | 14.00 u.
...
Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke kenmerken komen soms voor, maar zijn niet eenduidig te koppelen aan begaafdheid? In deze kennismodule leer je meer over perfectionisme, autonomie, hoogsensitiviteit, ...
Signaleren van cognitief sterk functioneren - Leuven
30.04.2025 | 10.30 u.
…
Leerkrachten, maar ook anderen, herkennen niet altijd wie cognitief begaafd is. In deze kennismodule leer je het verschil kennen tussen leerkenmerken en niet-cognitieve persoonskenmerken Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke niet?
Verdieping in begaafdheidsmodellen - Leuven
22.04.2025 | 14.00 u.
…
Elke wetenschapper die in het domein van begaafdheid onderzoek verricht, gebruikt een model om begaafdheid te beschrijven of te verklaren. We gaan in deze kennismodule dieper op de modellen van Renzulli en Gagné, Heller, Gardner en Sternberg.
Traject Begaafdheidscoach - Leuven
Vanaf 22.04.2025
…
Ben je therapeut en wil je begrijpen waarom cognitief begaafden soms tot onderpresteren komen? Ben je psycholoog, orthopedagoog, coach,… en zoek je nog extra kennis die je kan implementeren in je praktijk? Dat vind je allemaal in dit traject.
Het ABC van motivatie bij begaafde personen - Mechelen
10.12.2024 | 14.00 u.
…
In deze kennismodule krijg je een uitgebreide uitleg over de zelfdeterminatietheorie toegepast bij cognitief begaafden waarbij we ook (de)motiverende opvoedingstijlen onder de loep nemen.
Van behaviorisme naar zelfdeterminatietheorie - Mechelen
10.12.2024 | 10.30 u.
…
Deze kennismodule geeft een inleiding in motivatietheorieën gaande van behaviorisme, locus of control, attributietheorie, mindsettheorie tot zelfdeterminatietheorie.
Studiekeuzebegeleiding van cognitief begaafde personen- Mechelen
29.11.2024 | 14.00 u.
…
Een ontbrekend element in de persoonlijke ontwikkeling van de meeste begaafde (jong)volwassen is een aangepaste studie(keuze)begeleiding. In deze kennismodule leer je over multipotentialiteit en early emergers.
Genderverschillen bij cognitieve begaafdheid - Mechelen
29.11.2024 | 10.30 u.
…
Genderstereotypering bij leerkrachten beïnvloedt ondermeer de identificatie en onderwijsaanpassingen van begaafde meisjes. Een kennismodule omtrent genderverschillen bij cognitief begaafde kinderen en volwassenen.
Diagnosticering van cognitieve begaafdheid met intelligentietesten - Mechelen
21.11.2024 | 14.00 u.
...
In deze kennismodule gaan we dieper in op intelligentietesten als bron van identificatie van cognitieve begaafdheid en waarop je als testafnemer dan moet letten bij het testen van begaafde personen.
Historisch overzicht over begaafdheid en intelligentieonderzoek - Mechelen
21.11.2024 | 10.30 u.
…
Onderzoek naar intelligentie en begaafdheid is een relatief jonge discipline. We geven in deze kennismodule een overzicht van hoe het onderzoek geëvolueerd is sinds het begin van intelligentieonderzoek in de 19de eeuw.
(Geen) kenmerk van begaafdheid? - Mechelen
13.11.2024 | 14.00 u.
...
Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke kenmerken komen soms voor, maar zijn niet eenduidig te koppelen aan begaafdheid? In deze kennismodule leer je meer over perfectionisme, autonomie, hoogsensitiviteit, ...
Signaleren van cognitief sterk functioneren - Mechelen
13.11.2024 | 10.30 u.
…
Leerkrachten, maar ook anderen, herkennen niet altijd wie cognitief begaafd is. In deze kennismodule leer je het verschil kennen tussen leerkenmerken en niet-cognitieve persoonskenmerken Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke niet?
Verdieping in begaafdheidsmodellen - Mechelen
05.11.2024 | 14.00 u.
…
Elke wetenschapper die in het domein van begaafdheid onderzoek verricht, gebruikt een model om begaafdheid te beschrijven of te verklaren. We gaan in deze kennismodule dieper op de modellen van Renzulli en Gagné, Heller, Gardner en Sternberg.
Traject Begaafdheidscoach - Mechelen
Vanaf 05.11.2024
…
Ben je therapeut en wil je begrijpen waarom cognitief begaafden soms tot onderpresteren komen? Ben je psycholoog, orthopedagoog, coach,… en zoek je nog extra kennis die je kan implementeren in je praktijk? Dat vind je allemaal in dit traject.
Signaleren van cognitief begaafde personen - Gent
24.04.2024 | 10.30 u.
…
Leerkrachten, maar ook anderen, herkennen niet altijd wie cognitief begaafd is. In deze kennismodule leer je het verschil kennen tussen leerkenmerken en niet-cognitieve persoonskenmerken Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke niet?
(Geen) kenmerk van begaafdheid? - Gent
24.04.2024 | 14.00 u.
...
KENNISMODULE
Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke kenmerken komen soms voor, maar zijn niet eenduidig te koppelen aan begaafdheid? In deze kennismodule leer je meer over perfectionisme, autonomie, hoogsensitiviteit, ...
Diagnosticering van cognitieve begaafdheid met intelligentietesten - Gent
02.05.2024 | 14.00 u.
...
In deze kennismodule gaan we dieper in op intelligentietesten als bron van identificatie van cognitieve begaafdheid en waarop je als testafnemer dan moet letten bij het testen van begaafde personen.
Modellen bij coaching van volwassen begaafde personen - Gent
16.05.2024 | 10.30 u.
…
Twee modellen/theorieën die handvaten geven voor het coachen van (jong)volwassen begaafde personen zijn het Delphi-model en de Positieve Desintegratietheorie van Dabrowski. Hierover leer je meer in deze kennismodule.
Studiedag Hoogbloeier Zelfconcept
22.05.2024 | 13.00 u.
…
Wat betekent het voor de identiteitsvorming van hoogbegaafden om wel of niet (h)erkend te worden als hoogbegaafd?
Het ABC van motivatie bij begaafde personen - Gent
24.05.2024 | 14.00 u.
…
In deze kennismodule krijg je een uitgebreide uitleg over de zelfdeterminatietheorie toegepast bij cognitief begaafden waarbij we ook (de)motiverende opvoedingstijlen onder de loep nemen.
Genderverschillen bij cognitieve begaafdheid - Gent
11.06.2024 | 10.30 u.
…
Genderstereotypering bij leerkrachten beïnvloedt ondermeer de identificatie en onderwijsaanpassingen van begaafde meisjes. Een kennismodule omtrent genderverschillen bij cognitief begaafde kinderen en volwassenen.
Studiedag Hoogbloeier Imposter fenomeen
21.06.2024 | 09.00 u.
…
Save the date!
Zelf-determinatietheorie bij cognitief begaafde personen - Gent
28.02.2025 | 14.00 u.
…
In deze kennismodule krijg je een uitgebreide uitleg over de zelfdeterminatietheorie toegepast bij cognitief begaafden waarbij we ook (de)motiverende opvoedingstijlen onder de loep nemen.
Versnellen, dat loopt toch slecht af? - Gent
20.02.2025 | 14.00 u.
…
Resultaten uit onderzoek tonen aan dat versnelling in de schoolloopbaan niet leidt tot academische of sociaal-emotionele problemen. Maar hoe moet je de beslissing om al dan niet te versnellen dan in de praktijk aanpakken? In deze kennismodule kom je dat te weten.
Diagnosticering van cognitieve begaafdheid met intelligentietesten - Gent
11.02.2025 | 14.00 u.
...
In deze kennismodule gaan we dieper in op intelligentietesten als bron van identificatie van cognitieve begaafdheid en waarop je als testafnemer dan moet letten bij het testen van begaafde personen.
(Geen) kenmerk van begaafdheid? - Gent
05.02.2025 | 14.00 u.
...
KENNISMODULE
Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke kenmerken komen soms voor, maar zijn niet eenduidig te koppelen aan begaafdheid? In deze kennismodule leer je meer over perfectionisme, autonomie, hoogsensitiviteit, ...
Signaleren van cognitief sterk functioneren - Gent
05.02.2025 | 10.30 u.
…
Leerkrachten, maar ook anderen, herkennen niet altijd wie cognitief begaafd is. In deze kennismodule leer je het verschil kennen tussen leerkenmerken en niet-cognitieve persoonskenmerken Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke niet?
Verdieping in begaafdheidsmodellen - Gent
27.01.2025 | 14.00 u.
…
Elke wetenschapper die in het domein van begaafdheid onderzoek verricht, gebruikt een model om begaafdheid te beschrijven of te verklaren. We gaan in deze kennismodule dieper op de modellen van Renzulli en Gagné, Heller, Gardner en Sternberg.
Kapstokken voor curriculum van verrijkingsklassen - Leuven
09.10.2024 | 14.00 u.
…
Met deze praktijkmodule leer je welke kapstokken je kan gebruiken voor het inhoudelijk gedeelte van verrijkingsklassen. Wat doe je dan in de verrijkingsklas? Welke materialen zijn geschikt?
Verrijken met de taxonomie van Bloom - Leuven
19.09.2024 | 14.00 u.
…
Met deze praktijkmodule leer je in je lessen af en toe vragen en taken op te nemen die een beroep doen op de hogere-orde denkvaardigheden. Met Bloom kan je tegemoetkomen aan de noden van cognitief sterk functionerende leerlingen.
Traject Begaafdheidscoördinator - Leuven
Vanaf 20.08.2024
…
Dit traject is geschikt voor leerkrachten, leerlingbegeleiders en directieleden uit het lager én secundair onderwijs die binnen hun school met de doelgroep van sterk functionerende kinderen en jongeren aan de slag willen.
Beleid op leerlingenbegeleiding met focus op cognitief sterk functioneren - Leuven
20.08.2024 | 14.00 u.
…
In deze praktijkmodule leer je hoe je op jouw school een beleid op leerlingenbegeleiding met een focus op cognitief sterk functioneren opstart. Welke stappen dien je hierbij best te volgen?
Signaleren van cognitief sterk functioneren - Leuven
26.08.2024 | 10.30 u.
…
Leerkrachten, maar ook anderen, herkennen niet altijd wie cognitief begaafd is. In deze kennismodule leer je het verschil kennen tussen leerkenmerken en niet-cognitieve persoonskenmerken Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke niet?
(Geen) kenmerk van begaafdheid? - Leuven
26.08.2023 | 14.00 u.
...
Welke kenmerken zijn typisch voor begaafde personen en welke kenmerken komen soms voor, maar zijn niet eenduidig te koppelen aan begaafdheid? In deze kennismodule leer je meer over perfectionisme, autonomie, hoogsensitiviteit, ...
Studiedag Hoogbloeier
21.09.2024 | 13.00 u.
…
Save the date!